Opona Viking 165/70R14 FOURTECH PLUS 81T [15633620000]
Grupa koncernu Continental
Śpiesz się, oferta kończy się za: |
Producent | Viking |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 165 |
Profil | 70 |
Średnica | 14 |
Index nośności | 81 = 462 kg |
Index prędkości | T = 190 km/h |
Oznaczenie 3PMSF | Tak |
Oznaczenie M+S | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2024/2023 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | 15633620000 |
Kod EAN: | 4024069004010 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Viking 165/70R14 FOURTECH PLUS 81T
VIKING jest marką opon koncernu Continental AG, opracowywanych i produkowanych w Niemczech. Viking to przełomowe technologie, za którymi stoją niezmienna jakość i 80-letnie doświadczenie europejskiego producenta opon, nieustannie dbającego o doskonalenie swoich produktów w nowoczesnych centrach badawczych. VIKING to także sprawna struktura dystrybucyjna, gwarantująca korzystną relację jakości do ceny.
- 1931 - Wejście na rynek marki Viking. Firma rozpoczyna produkcję wyrobów gumowych w Askim w Norwegii.
- 1970 - Viking stawia pierwsze kroki jako producent opon wyposażenia, skupiając się na ogumieniu do samochodów osobowych. Dzięki udziałowi przekraczającemu 50% Viking staje się liderem rynku w Norwegii. Niemal każdy Norweg zna tę markę i ma zaufanie do tych opon. Jednocześnie Viking staje się marką globalną i dostawcą opon pierwszego wyposażenia dla kluczowych koncernów samochodowych: Volkswagen, Opel, Ford i Volvo.
- 2008 - Sukcesy sprzedażowe Vikinga. Po raz pierwszy Viking sprzedaje około 1 miliona opon rocznie.
- 2010 - Po intensywnych pracach badawczo-rozwojowych na rynek wprowadzona zostaje opona zimowa SnowTech II.
- 2013 - Opona Viking SnowTech II pokonuje popularnych konkurentów w teście opon zimowych tygodnika AutoBild.
- 2014 - Najnowocześniejsza opona o bardzo wysokich osiągach Viking ProTech HP zostaje wprowadzona na rynek europejski.
- 2015 - Kontrakty sponsorskie w niemieckiej profesjonalnej lidze piłkarskiej oraz w rajdach zwiększają rozpoznawalność marki.