Opona Toyo 195/60R15 CELSIUS 88H XL [3803100]
Śpiesz się, oferta kończy się za: |
Producent | Toyo |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 195 |
Profil | 60 |
Średnica | 15 |
Index nośności | 88 = 560 kg |
Index prędkości | H = 210 km/h |
Hamowanie na mokrym | C |
Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
Hałas zewnętrzny | 70 dB |
Kod EPREL | 607139 |
Kraj Produkcji | JAPONIA |
Oznaczenie 3PMSF | Tak |
Oznaczenie M+S | Tak |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2024/2023 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | 3803100 |
Kod EAN: | 4981910788225 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Toyo 195/60R15 CELSIUS 88H XL
Toyo
CELSIUS
Nowe opony Toyo Celsius to najmądrzejszy wybór, gwarantujący cały rok komfortu i bezpieczeństwa.
Lepsza mobilność przy niskich temperaturach, sprawia, że gdy zmienia się pogoda, ty nie musisz zmieniać opon. Celsius zapewnia kontrolę na zaśnieżonych i mokrych drogach szerokiej gamie małych i średnich samochodów.
Dzięki innowacyjnej mieszance składników opony są wszechstronne i zapewniają bezpieczną jazdę bez względu na warunki na drodze. Nowe opony Celsius to rozsądny wybór mądrych kierowców.
CECHY
Zróżnicowana gęstość lameli
Część wewnętrzna bieżnika: większa gęstość lameli zapewnia doskonałą przyczepność na lodzie i śniegu. Część zewnętrzna bieżnika: mniejsza gęstość lameli zapewnia przyczepność na mokrych i suchych drogach.
Zimowe pazury
Ulepszona przyczepność w głębokim śniegu. Zwiększona sztywność bloku zapewnia lepszą przyczepność na lodzie i mokrej nawierzchni.
Rowki odprowadzające błoto.
Odprowadza breje, zapewniając lepszą przyczepność na błocie i śniegu.
Lamele Multi-Wave.
Zminimalizowane nierówne zużycie bieżnika, zapewnia cichą jazdę. Lepsze hamowanie na lodzie oraz na mokrej i suchej nawierzchni.
Testy opon (2)
Opona w testach Auto Motor i Sport 12-2018 | |
---|---|
Zgodnie z mottem "dla tych, którzy benzynę mają we krwi", magazyn pokazuje świat motoryzacji w całej jego okazałości. Oprócz testów, znajdziemy w auto motor i sport aktualne komentarze i analizy dotyczące produkcji, sprzedaży i serwisowania aut, materiały o nowych tendencjach w technice i stylistyce samochodowej, relacje z wielkich wystaw a także kompetentne relacje z rajdów i wyścigów. Dobre i stabilne zachowanie na śniegu, bezpieczna i lekko podsterowna na suchej nawierzchni |
Opona w testach Motor 09-2020 | |
---|---|
Motor to jeden z popularniejszych czasopism motoryzacyjnych, który ukazuje się na naszym rynku od roku 1952. Z uwagi na wieloletnią tradycję, jest to obecnie najstarszy polski tygodnik o takiej tematyce. Polecana przez magazyn Motor. Najnowsza opona japońskiego producenta dostępna jest w rozmiarach 14-18 cali pasujących do aut osobowych i SUV-ów. W ofercie także 20-calowe opony przeznaczone do Renault Scenica. |
O producencie Toyo
Japońskie przedsiębiorstwo założone w 1945 roku przez Rikimatsu Tomihisaego. W 1966 roku Toyo Tires stało się pierwszym japońskim producentem opon z własną filią w Stanach Zjednoczonych. Pierwsze opony marki Toyo wyprodukowano w USA w latach 80, kiedy to firma zaczęła produkcję opon na terenie Mount Vernon w stanie Illinois. Dzięki temu klienci uzyskali szybszy dostęp do produktów i został zmniejszony koszt i czas transportu. Dziś amerykańska siedziba firmy w Cypress w stanie Kalifornia nie jest już małym biurem, dystrybucja jest obsługiwana przez magazyny o powierzchni niemal stu tysięcy metrów kwadratowych w Południowej Kalifornii i magazyny w Georgii, Illinois, Pensylwanii oraz Teksasie.
W Stanach Zjednoczonych Toyo było wielokrotnie nagradzane pierwszym miejscem w corocznym badaniu rynku opon przeprowadzanego przez The Tire Review wśród dealerów z Ameryki Północnej jak i również zdobyły pierwsze miejsce w kategorii marka aż siedmiokrotnie od 2000 roku! Żadnej innej marce wcześniej się to nie udało.
Aby sprostać wymaganiom konsumentów, Toyo Tires zostało liderem w dziedzinie wypełniaczy i nowych rozwiązań. Od późnych lat 90. firma była autorem kilku kluczowych zmian w branży. Gdy rynek tuningowanych samochodów kompaktowych eksplodował, Toyo odpowiedziało bardzo wydajnymi oponami o szerokiej feldze i niskim profilu. Szybko modne w samochodach osobowych stały się opony, których wielkość sięgała 18 cali, coś o czym nikt nie słyszał jeszcze rok wcześniej Od lat 90. wielkość felgi nadal rosła. Toyo znów nadało tempo wprowadzając na rynek w 2008 pierwsze na świecie 25- i 26-calowe opony do samochodów osobowych. Niespełna niż rok później wyszły na rynek nasze 30-calowe opony.
W skład Toyo Tires Europe GmbH wchodzą trzy mniejsze firmy sprzedażowe i dystrybutorzy na wszystkich większych rynkach europejskich. Opony pokrywają cały wachlarz rynkowych wymagań: od super wydajnej inspirowanych wyścigami linii Proxes, przez linię Open Country dla samochodów 4x4 i SUV-ów, Enviromental Proxes Ne aż do szerokiej gamy opon do ciężarówek.
Toyo kładzie największy nacisk na innowacje, jakość oraz wydajność.