Opona Tracmax 235/40R19 X-PRIVILOTX3 96Y XL [TX3R1916]
Śpiesz się, oferta kończy się za: |
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 235 |
Profil | 40 |
Średnica | 19 |
Index nośności | 96 = 710 kg |
Index prędkości | Y = 300 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 69 dB |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2024/2023 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | TX3R1916 |
Kod EAN: | 6958460906001 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 235/40R19 X-PRIVILOTX3 96Y XL
Tracmax X-Privilo TX3 to letnia opona do crossoverów i SUV-ów, która zapewnia lepszą przyczepność, pewne prowadzenie i dłuższą żywotność na suchym i mokrym asfalcie. Asymetryczny wzór bieżnika opracowany przy użyciu najnowszej technologii modelowania, z jednoczęściowym żebrem pośrodku i dwoma wzorami po obu stronach. Dzięki temu jednocześnie realizowanych jest kilka funkcji funkcjonalnych. Po pierwsze, skuteczność reakcji układu kierowniczego, która pozytywnie wpływa na prowadzenie. Po drugie, zwiększ przyczepność na wszystkich nawierzchniach, w tym na mokrych. Zwiększa to bezpieczeństwo jazdy.
Sztywne klocki barkowe zapewniają lepszą przyczepność, płynniejsze starty i lepszą skuteczność hamowania. Wszystkie elementy bieżnika tworzą szeroką powierzchnię styku, dzięki czemu nacisk jest równomiernie rozłożony. Ten czynnik zmniejsza zużycie i wydłuża żywotność. Mieszanka składa się z różnych olejków i naturalnych składników, a także krzemionki i dodatków syntetycznych. Ta wszechstronność zapewnia trwałość, elastyczność i odporność na zużycie przez cały okres użytkowania.
Zalety opon Tracmax X-Privilo TX3
- Trwałość dzięki właściwościom mieszanki i równomiernemu rozkładowi nacisku w obszarze styku;
- Dobra manewrowość dzięki wzmocnionym ścianom bocznym z wieloma blokami;
- Szybka reakcja na ruchy kierownicy dzięki budowie obszaru centralnego;
- Zmniejszone opory toczenia mają pozytywny wpływ na oszczędność paliwa.
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.